Zapraszamy na Forum klasy Ic z Dwójki ze Staszowa
Witamy!!!
Forum Zapraszamy na Forum klasy Ic z Dwójki ze Staszowa Strona Główna
->
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Wybierz forum
Hobby
----------------
Zwierzęta
Literatura
Wolny czas
Kolekcjonerstwo
Twórczość
Forum
----------------
Gry
Filmy
Muza
Programy
Galeria
Szkoła
----------------
Nauczyciele
Nasza klasa
Oceny
Prace domowe
Wakacje
Chłopaki i dziewczyny
----------------
Nasze sprawy
Miłość i przyjaźń
Moda i uroda
Hyde Park
----------------
O wszystkim
Komputery i Internet
REKLAMA
Gra słowna
Inne
----------------
Ulepszenia
Pytania
Licznik
Kosz
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Minor
Wysłany: Czw 21:48, 15 Cze 2006
Temat postu: Emergency 4
Emergency 4 to kolejna odsłona unikatowej serii gier strategicznych, będących połączeniem klasycznego RTSa z realistyczną symulacją działań różnego rodzaju zespołów ratowniczych. W czwartej części piastujemy stanowisko szefa fikcyjnej organizacji ratunkowej, w skład której wchodzą wyspecjalizowane grupy zadaniowe – od strażaków, przez ratowników medycznych, policjantów, a na specach od usterek technicznych kończąc. Oprócz standardowych rozwiązań znanych z poprzednich części, twórcy wprowadzili szereg unowocześnień i innowacji.
Bodaj najistotniejszym novum w Emergency 4 jest związanie niemal wszystkich misji „kampanii” (głównego trybu gry) z jednym, tętniącym życiem miastem, co w efekcie owocuje ciągiem przyczynowo-skutkowym między kolejnymi zadaniami i wynikami naszych działań. Firma posiada własny budżet i szczegółowy zakres obowiązków, tylko od gracza zależy na co przeznaczy w danym miesiącu dostępne środki oraz jaki będzie efekt jego poczynań. Sama gra zaś toczy się w czasie rzeczywistym, świat gry jest w pełni dynamiczny, ulega nieustannym zmianom, zaś naszym głównym zajęciem jest baczna
obserwacja kolejnych zdarzeń oraz podejmowanie odpowiednich decyzji w celu zminimalizowania ilości ofiar oraz strat w mieniu. Oprócz ratowania ludności lokalnej od wszelkiego rodzaju nieszczęść i katastrof, gracz otrzymuje także zadania w skali międzynarodowej – wraz z ekipą wyrusza np. zwartą jednostką zadaniową na mroźną Antarktydę, czy też formuje i wysyła oddział specjalistów mających nieść pomoc na Bliskim Wschodzie, bez przerwy zagrożonym atakami terrorystycznymi. Misje przygotowano ze szczególną dbałością o zróżnicowanie, każde zadanie wymaga więc indywidualnej analizy oraz zaangażowania konkretnych służb, w zależności od rodzaju zagrożenia. Czasami będzie to zwykła konieczność udzielenia komuś pomocy medycznej, czasami przytrafi się samochodowy karambol, innym razem zdarzą się pożary wielkich połaci terenu, powodzie, trzęsienia ziemi, a nawet brutalne i bezwzględne akty terroru. Liczba wszystkich, odgórnie przygotowanych przez autorów zadań, sięga dwudziestu, co przy olbrzymiej kompleksowości naszych działań i dużym poziomie skomplikowania większości wydarzeń, zapewnia graczowi kilkadziesiąt godzin strategicznej, realistycznej rozgrywki.
Zupełną nowością w serii Emergency jest przygotowany specjalnie dla czwartej części tryb multiplayer, oczywiście opierający się na zasadzie cooperative. Łączymy więc swoje siły i wspólnie staramy się zażegnać wielkiemu niebezpieczeństwu. Do naszej dyspozycji oddano także nowe zabawki ratownicze – np. awionetka rekonesansowa, górski śmigłowiec ratowniczy czy też „TransAid”, duży samolot transportowy, przeznaczony do misji międzynarodowych. Udoskonalenia nie ominęły szaty graficznej, programiści i artyści ze szczególną pieczołowitością koncentrowali się na przygotowaniu zapierających dech w piersiach efektów, np. niezwykle efektownego i realistycznego rozprzestrzeniania się ognia, wiernego odwzorowania efektów pogodowych, refleksów światła czy gry światłocieni. Fizykę gry napędza zmodernizowany silnik, zapewniający symulację rzeczywistości na wysokim poziomie – każde zawalenie się mostu czy budowli wygląda inaczej, w zależności od masy obiektu i wykorzystanych w konstrukcji materiałów. Z racji na duży poziom trudności i komplikacji gry, programiści ze szczególną uwagą podeszli do usprawnienia interfejsu użytkownika i ułatwienia kontroli nad akcją gry, m.in. poprzez poprawienie systemu tzw. micromanagementu, wprowadzenie systemu aktywnej pomocy w czasie gry oraz przygotowanie kompleksowego i rozbudowanego tutoriala, który nawet kompletnego laika nauczy tajników ratowania życia i mienia przed różnorakimi niebezpieczeństwami. Wreszcie, gracz ma możliwość skorzystania z tzw. Challenge Mode i wypróbowania się w zupełnie nowym środowisku.
Kod:
http://www.filefactory.com/?1dc744
http://www.filefactory.com/?90a3e9
http://www.filefactory.com/?581e33
http://www.filefactory.com/?6e3246
Kod:
thejerry a warforum.cz
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001-2003 phpBB Group
Theme created by
Vjacheslav Trushkin
Regulamin